Office Clerk

Nouveau
  • Lieu
    Toronto, Ontario
  • Salaire
    17,20 $/Heure
  • Type d'emploi
    Contrat temporaire
  • Catégorie
    Travail de bureau et administration - Travail de bureau

Adecco has been seeing some urgent Office Clerk job openings in Toronto, ON open up for some sporadic temporary needs. To be considered for these clerical type roles, you must have a positive, flexible, can-do attitude and be able to work in a detailed, fast paced capacity. Shifts, days, and times can vary as well so please be sure to include your availability in your application.

Pay rate: $17.20/hr plus 4% vacation pay paid weekly

Some of the responsibilities for the Office Clerk job openings in Toronto, ON may include but are not limited to:

  • Performing paper and/or electronic filing, scanning and/or photocopying tasks in a repetitive nature
  • Preparing documents for mailouts; envelope stuffing
  • Compiling, sorting, processing and verifying documents both physically and electronically for distribution, mailing and/or filing. 
  • Assisting the team(s) with placing labels on products in a neat, polished manner
  • Put together marketing packages/kits in a quick and detailed manner
  • Flexible to related tasks as required.

The qualifications for the Office Clerk job openings in Toronto, ON includes:
  • Ideally some office related experience
  • A high attention to detail and follows directions with ease
  • Strong communication and interpersonal skills
  • Ability to work in a team based and busy environment but who can also be a strong independent/self-motivated worker
  • Flexible and positive; hard working mentality


If you are interested in these Office Clerk job openings in Toronto, ON, please do not hesitate to apply by clicking the “Apply now” button below as these opportunities come up sporadically and with little notice.

 




  • Postuler

Reference CA_EN_1_026575_2322197

Des accommodements seront accordés à toutes les étapes du processus d’embauche conformément à la politique sur les accommodements d’Adecco. Les candidats devront en faire la demande au préalable auprès de leur représentant d’Adecco.

Un représentant d’Adecco vient de me contacter. Comment savoir qu’il ne s’agit pas d’une escroquerie? Voici comment vous protéger →

 

Ex. moncourriel@domain.com
Ex. 1234567890
Ex. H3A 3C8 (lettres majuscules, avec espace)

Ou

Téléverser ou joindre le document à partir de

Ou

Joignez votre CV ou entrez votre expérience de travail. En joignant votre CV, vous aidez nos conseillers à avoir une meilleure idée de votre parcours et améliorez vos chances de placement.
Ex. Directeur d’entrepôt
Entrez votre expérience de travail. En joignant votre CV, vous aidez nos conseillers à avoir une meilllure idée de votre parcours et améliaorez vos chances de placement

Conditions d'utilisation et entente du candidat

Conditions d'utilisation et entente du candidat
Vous devez accepter les conditions d'utilisation et l'accord d'application pour continuer.