Office Administrator - HVAC Industry Experience

  • Lieu
    Scarborough, Ontario
  • Type d'emploi
    Permanent
  • Catégorie
    Travail de bureau et administration - Administration

Adecco in partnership with our client is currently hiring a full-time reliable and self-motivated Office Administrator with a background in the HVAC industry to join their growing team in Scarborough, ON. In this role you will be responsible for managing day-to-day office operations, ensuring efficiency and effectiveness in our administrative processes, and supporting both the management and technical teams.

  • Location: Scarborough, ON

  • Job type: Long Term | Full-time | Permanent

Responsibilities:

  • Quotations and Proposals - prepare and email quotations and proposals

  • Contracts - draft and submit contracts to customers

  • Email Marketing - create and send email blasts to customers

  • Vendor Relations - source quotes for equipment, materials, and parts from suppliers

  • Client communication - maintain clear and professional communication with clients

  • Clerical duties - handle filing, respond to emails, and prepare documents

  • QuickBooks Online - Utilize QuickBooks for financial management

  • Administrative support - assist the owner and office manager with daily tasks

  • Prepare job packages for new projects

  • Generate WSIB Clearance Certificates and obtain Insurance Certificates

Qualifications:

  • Must be legally eligible to work, and reside in Canada

  •  5 years in a similar administrative role

  • 3 years in a similar HVAC role

  • Superior oral and written communication skills

  • A passion for delivering exceptional customer skills

  • Ability to manage multiple tasks concurrently with attention to detail

  • QuickBooks Online expertise

  • Proficient with Google Drive and Microsoft Office

  •  Skilled in social media management to enhance company exposure

Are you interested in this position? Apply now! Our dynamic team of recruiters will reach out if you qualify for this role.
@@j
CAO6659
 




  • Postuler

Reference CA_EN_1_026659_2316382

Des accommodements seront accordés à toutes les étapes du processus d’embauche conformément à la politique sur les accommodements d’Adecco. Les candidats devront en faire la demande au préalable auprès de leur représentant d’Adecco.

Un représentant d’Adecco vient de me contacter. Comment savoir qu’il ne s’agit pas d’une escroquerie? Voici comment vous protéger →

 

Ex. moncourriel@domain.com
Ex. 1234567890
Ex. H3A 3C8 (lettres majuscules, avec espace)

Ou

Téléverser ou joindre le document à partir de

Ou

Joignez votre CV ou entrez votre expérience de travail. En joignant votre CV, vous aidez nos conseillers à avoir une meilleure idée de votre parcours et améliorez vos chances de placement.
Ex. Directeur d’entrepôt
Entrez votre expérience de travail. En joignant votre CV, vous aidez nos conseillers à avoir une meilllure idée de votre parcours et améliaorez vos chances de placement

Conditions d'utilisation et entente du candidat

Conditions d'utilisation et entente du candidat
Vous devez accepter les conditions d'utilisation et l'accord d'application pour continuer.